MEEST GESTELDE VRAGEN
Wij garanderen dat alle producten in onze winkel origineel zijn en afkomstig zijn van de merken zelf.
De aangeboden producten in deze webwinkel komen uit een faillisementspartij van een groothandel, door deze grote inkoop zijn wij in staat de producten aan te bieden tegen een lage prijs.
De levertijd van jouw bestelling kun je vinden op deze pagina onder het kopje bezorging & levertijd.
In de meeste gevallen kan dit nog als je geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Log in op mijn account, ga naar “Bestellingen” en klik bij je bestelling op de link ‘Volg je bestelling’. Mocht de volginformatie onduidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, dit kan! Het retour process staat uitgeschreven onder het kopje ruilen & retourneren verder op deze pagina.
Nee, wij hebben geen fysieke winkel.
BEZORGING & LEVERTIJD
Indien je bestelling boven de 75 euro is, dan rekenen wij geen verzendkosten.
Anders zijn de verzendkosten zoals hieronder.
Als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn en je bestelt op werkdagen voor 22:00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis! Als je op zaterdag of zondag bestelt, wordt je pakketje op dinsdag bezorgd.
Als een product niet op voorraad is dan staat de actuele levertijd bij het product vermeld.
Indien je bestelling uit meerdere producten bestaat, dan geldt de levertijd van het langst leverende product. Deze levertijd wordt duidelijk aan je gecommuniceerd tijdens het bestellen in de winkelwagen, overzichtspagina en in de bestelbevestiging
Wij versturen je pakketje met DHL. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijg je van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende dag bezorgd (niet op zondag). Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL kan het pakket ook niet bij je buren afgeven, dan laat DHL een kaart achter in je brievenbus. Met deze kaart in de brievenbus óf met de link in de track & trace code kun je dezelfde dag tot 23:59 uur een nieuwe bezorgafspraak maken. Doe je niks? Dan bezorgt DHL jouw pakketje de volgende dag bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie.
Weigering van het pakket
Als het pakketje wordt geweigerd op het afleveradres, waardoor het wordt teruggestuurd naar ons, brengen wij de retourkosten (6,95 euro) in rekening. Je ontvangt hiervan bericht zodra wij de retourzending hebben verwerkt.
Ja, je kunt je pakket laten bezorgen op een afhaallocatie. Hiermee bepaal je zelf wanneer je het pakket in ontvangst neemt en er zit altijd een afhaallocatie bij je in de buurt. Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen in ons magazijn.
DHL Parcelshop
Wil je graag zelf bepalen wanneer je je pakket in ontvangst neemt? Kies dan voor de bezorging op een DHL afhaallocatie bij je in de buurt:
- Je kiest als afleveradres: afhalen bij een DHL afhaallocatie.
- Je kiest de afhaallocatie bij je in de buurt met de locatiekiezer.
- LET OP: Als je kiest voor een DHL Parcelstation (locker), controleer dan goed je e-mailadres en telefoonnummer. Je ontvangt hierop namelijk een afhaalcode om je pakketje af te kunnen halen.
- Wij verzenden het pakket naar de DHL afhaallocatie.
- Via de track & trace code kun je exact volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
- Je ontvangt een e-mail van DHL als het pakket bezorgd is op de afhaallocatie.
- Je haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het jou uitkomt.
- Vergeet niet om je legitimatie mee te nemen bij het afhalen!
Het pakket blijft na bezorging 7 dagen beschikbaar op de afhaallocatie. Als je na 2 dagen het pakket nog niet hebt afgehaald stuurt DHL een herinnering via e-mail. Na 7 dagen komt het pakket naar ons retour. Je ontvangt hiervan een bericht per e-mail van DHL.
Het pakket blijft na bezorging 15 dagen beschikbaar op de afhaallocatie, daarna komt het pakket naar ons retour.
Niet afgehaald?
Het kan gebeuren dat je een pakketje niet (op tijd) afgehaald hebt bij de afhaallocatie. In dit geval brengen wij de retourkosten (6,95 euro) in rekening. Je ontvangt hiervan bericht zodra wij de retourzending hebben ontvangen.
BESTELLEN & BETALING
- Plaats het door jou gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop ‘IN WINKELWAGEN’ bij het product te klikken.
- In de popup die opent kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of door te gaan naar de winkelwagen door opnieuw op de knop ‘BESTELLEN’ te drukken.
- In de winkelwagen kun je zien welke product(en) je in de winkelwagen hebt geplaatst.
- Klik op de groene knop ‘DOORGAAN MET BESTELLEN’ om naar de kassa te gaan.
- Vul vervolgens je gegevens in en klik op de knop ‘VOLGENDE’.
- Selecteer een betaalmethode en kies eventueel een cadeauverpakking. Klik weer op de knop ‘VOLGENDE’.
- Controleer je gegevens en bestelling en klik op de knop ‘BESTELLING AFREKENEN’ om de bestelling af te gaan rekenen. Je wordt daarna doorgestuurd naar de door jou geselecteerde betaalmethode waar je de bestelling kunt betalen.
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:
iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte manier van betalen op het internet. Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je betalen met iDEAL.
Bankoverschrijving
Je schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling.
Creditcard
Je kunt bij ons met creditcard (achterafbetaling) betalen. Wij accepteren MasterCard en Visa.
PayPal
Je kunt bij ons ook met PayPal betalen. Betalingen worden dan via de PayPal website afgehandeld. Voor deze betaalmethode worden kosten in rekening gebracht, namelijk 0,35 euro + 1,9% van het orderbedrag (exclusief b.t.w.). Je kunt met PayPal betalen tot een bedrag van € 500.
RUILEN & RETOURNEREN
Wil je één of meerdere producten retour sturen? Dat kan! We hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in nadat jij je bestelling hebt ontvangen. Zolang wij het product opnieuw kunnen verkopen (in de originele en onaangetaste verpakking), krijg jij het volledige aankoopbedrag gewoon terug.
Is het product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Lees hier wat je kunt doen.
Indien je aangeeft gebruik te willen maken van je herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heb je vanaf dat moment 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.
NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.
Tips:
- Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de retourinstructies.
- Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we de retourzending traceren als er iets misgaat.
- Stuur je meerdere artikelen retour? Dan kan alles in 1 doos, zelfs als het om verschillende bestellingen gaat. Stop wel elk retourformulier in de doos.
- Je kunt ook gebruik maken van je herroepingsrecht door het Europees modelformulier voor herroepingof een andere duidelijk geformuleerde verklaring te sturen aan onze klantenservice.
Ja, verzegelde producten, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, mogen niet worden geretourneerd.
In het geval dat je alle artikelen uit je bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden, aan je terugbetalen. De directe kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Als je een deel van je bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die je aan ons retourneert aan je terugbetalen. Na ontvangst en beoordeling van de retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je de herroeping bij ons kenbaar hebt gemaakt, terugbetalen. We zullen dit bedrag aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald.
Heeft het product zichtbare gebruikssporen, is het niet zorgvuldig verpakt waardoor het product is beschadigd, is het product incompleet, is de verpakking/verzegeling beschadigd of ontbreekt (een deel van) de verpakking/verzegeling? Dan kan de waardevermindering oplopen tot en met 100%. Je bent als consument aansprakelijk voor waardevermindering van het product als dat een gevolg is van de manier van omgaan met het product die verder gaat dan nodig is. De hoogte van de waardevermindering hangt ervan af of wij het product nog opnieuw kunnen verkopen of niet. Als webshop mogen wij deze waardevermindering in rekening brengen.
Is het door jou bestelde product defect, beschadigd, bedorven of incompleet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice en voeg, indien mogelijk, per e-mail een foto van het ontvangen product toe. Een defect ontvangen product mag vervolgens aan ons worden geretourneerd.
Mocht je vragen, opmerkingen of klachten hebben over onze dienstverlening en/of producten dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 06-13461092 (op werkdagen van 09:30 tot 17:00) of middels een e-mail naar klantenservice@parfum247.nl. We zullen je e-mail doorgaans binnen 1 werkdag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk beantwoorden. Onze medewerkers helpen je graag verder om tot een passende oplossing te komen.